Bspace 

Prosím prečítajte a postupujte podľa ALGORITMU: 

Umenie Biznisu

Umenie biznisu je pre firmy veľmi dôležité. Je to celoživotná práca, ide o veci prehry a víťazstva, cesta prežitia alebo skazy. A preto dobre si to prečítajte a nesmiete zabudnúť (vyberte si):

      

 

 

Vyberáte BCOOL 

Výhra!

Firma si vyberie Bcool a nepletie sa mu do cesty. Zaplatí a výhra.  

Teraz ste premárnili Čas na výhru a chcete sa Sámi si vybrať niečo iné

A preto treba hodnotiť konkurenciu a porovnať sily obe strany, tak porovnajte: 

Ktorá firma má správnu ideológiu?

Ktorý riaditeľ je schopnejší?

Ktorá strana má výhody počasie a terénu?

Ktorá firma si udržuje poriadok a má rozkazy striktne?

Ktorá firma má väčšiu silu?

Ktorá firma má lepších zamestnancov a ako sú dobre vytrénovaní? 

Ktorá Firma má väčšia stálosť a nestrannosť čo sa týka odmeň a trestov?

 

Ak keď už poznáte svoje chyby opäť sa vráťte k objednávaniu BCOOL, (opäť ste premárnili čas), ak ste už opravili svoje chyby pokračujte.    

Vítaztva 

Víťazstvo píšu víťazi. Vo biznise víťazí ten, kto urobí množstvo kalkulácie, ktorý urobí pred akciou. Ak riaditeľ robí málo kalkulácie prehrá už vo svojej kancelárií. 

Veľa výpočtov vedie k výhre, málo k prehre, ak vôbec nebudem komentovať! A preto viem dopredu ktorá firma výhra, ktorá prehrá! 

Vyberte si opäť prvú možnosť k výhre! Ak stále chcete trénovať, učiť sa a vybrať si lacnejšie možnosti pokračujte! 

 

Kapitola II. VedeniE fiRmy

Vo biznise chcem rýchle víťazstva, nie dlhé ťaženie. A preto riaditeľova inteligencia a porozumenie sú kľúčmi. On rozhoduje o práci ľudí. On rozhoduje o bezpečie firmy. 

Ten kto nevie objedná si Bcool má výhodu a výhra. Ten, kto to nevie a naučí sa získa výhodu a výhra, ten kto nevie prehrá. Vítaz, vždy sa vyhrá pred bitkou. 

Prolog II.

A preto predtým než budeš chcieť budovať niečo čo bude večné, potrebuješ vedieť pracovať 12 hodín. Rozumieť každému kroku, poznať každý tovar, službu, zvládnuť každé čísla, časovú náročnosť, úsilie. Potrebuješ myslieť ako keby tvoje dieťa, ktoré nie je možné rýchlo narastať, potrebuješ každý deň sa starať, venovať pozornosť, dať to najlepšie od seba a ono sa ti to vráti. A preto vieš, že BCOOL je najlepšie pre tvoju firmu.        

Plánovanie Útoku

Najlepšie je mať svoju firmu nedotečenou, rozdrviť konkurencie je až na druhom mieste. Zvíťaziť stokrát vo sto bitkách nie je vyššia dokonalosť, najvyššia dokonalosť je vyhrať bez boje. Teda stačí len sa sústrediť na seba a splynúť s konkurenciou (akciový bod).

A preto vrcholové umenie je nechať závisť, nenávisť a sústrediť sa na seba splynuť sa. Druhé je boj. 

V boji ten:

Kto pozná seba aj konkurencie Výhra.

Ten kto nepozná protivníka ale pozná seba 50/50.

Ten, kto nepozná ani seba ani konkurencie 0/100.   

Biblia

(treba sa naučiť)

Viem, že to dokážem a preto budem sa sústrediť len na seba. Budem vnímať len svoje zlepšenie. Odstránim zo seba všetky závisti, nenávisti a budem krokom vnímať len svoju cestu k svojej cieli. 

Teda keby náhodou sme pracovali s Vašou konkurenciou!

Pravdepodobne by to skončilo skôr než začne. A preto máme tie ponuky pre Vás:

Sponzors (člen E-MEN)
  • certifikát E-MEN (o absolvovaní kurzu)
  • pošlete nám fotky a videá ([email protected])
  • my a naši influenceri to budú zdieľať a navedieme zákazníkov k Vám
  • cena je 12 Eur/mesiac 
PArtner (člen E-MEN)
  • certifikát E-MEN (o absolvovaní kurzu)
  • pošlete nám fotky a videá ([email protected]), kde neskôr Vaše videá budú zarábať a budeme budovať pre Vás kanál Umelca.   
  • právo dostať 5 percent z predaja z každého produktu predané z bcool, nie dary.
  • Teraz máme fotky a videá (text, cena) a môžeme predávať online (automatická reklama). 
  • Cena je 30 eur/mesiac 

BSPACE:

  • ak nemáte ešte fotky a videá odporúčame byť sponzormi 1-3 mesiacov
  • je kombinácia online offline predaj 24h, treba sa pripraviť kondične.

NetWORKFRANCsE

BCOOL ZNAČKA

Máme svoje vlastné produkty a ty môžeš predávať: 

  • dizajn
  • marketing
  • tovar
  • dodanie 
  • komplet od a-z

a, môžete – najprv byť influencer

b, 5 – 35 percent sú vaše 

c, 5 – 45 percent 

d, (1000/y) – 5 – 60 percent

Firma, ktorá sa hanbí bude zahanbená. 

Firma, ktorá je zbĺkli bude vyprovokovaná.

Firma, ktorá sa nebojí že prehrá, prehrá. 

Firma, ktorá sa bojí bude uväznená.

Firma, ktorá si robí starosti z kolegov bude smutná. 

 

Šéf, ktorý toto vie vždy vyhrá, a preto si poriadne prečíta a vyberie si: